Intrebari Frecvente - Scentaluxe.ro
Politica de Retur
Conform legislației în vigoare, mai precis conform Ordonanței de Urgență nr. 130/2000, republicată, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a fi necesar să invoce un motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri pe care le suportă consumatorul sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării unilaterale a contractului de către consumator, fără alte cheltuieli suplimentare (de exemplu, comisioane), cu excepția cheltuielilor directe de returnare a produselor, care se vor scădea din prețul plătit. Suma va fi restituită prin intermediul băncii în cazul în care clientul nu dorește un alt produs.
Atenție! Costurile asociate serviciului de curierat nu sunt rambursabile.
Pot fi returnate produsele care:
- nu depășesc termenul de 14 zile de la data primirii;
- nu corespund specificațiilor menționate în comandă;
- nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
- nu prezintă urme vizibile de uzură;
- ambalajul și etichetele de identificare ale produselor sunt intacte;
- produsele returnate sunt în stoc și din același lot.
Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului într-o stare necorespunzătoare pentru repunerea în vânzare, duce la refuzul returului.
Completați formularul de retur din contul dumneavoastră, dacă aveți un cont la noi. În caz contrar, folosiți formularul de retur disponibil pe site-ul nostru.
Pentru orice alte informații legate de returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa: info@scentaluxe.ro
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
Conditii de livrare
La Scentaluxe.ro , înțelegem cât de important este să primiți rapid și eficient produsele de lux pe care le comandați. De aceea, vă punem la dispoziție opțiunea de livrare prin serviciul de curierat Same Day, astfel încât să puteți avea produsele la dvs. în cel mai scurt timp posibil.
Livrarea comenzilor efectuate pe site-ul nostru se realizează prin intermediul firmei de curierat Same Day, cu cost suplimentar. Costul de livrare pentru comenzile cu plata:
- PLATA RAMBURS: 19 lei
- PLATA CU CARDUL: 19 lei.
Comenzile vor fi livrate în termen de 48 de ore de la plasarea lor pe site. Intervalul orar pentru livrarea comenzilor de către Same Day este între 11:00 și 17:00. Vă rugăm să vă asigurați că sunteți disponibili la adresa de livrare pe care ați menționat-o în formularul de comandă.
Produsele comandate de pe site-ul nostru sunt expediate în ambalajul original și sunt 100% autentice.
Pentru orice întrebări suplimentare despre livrarea Same Day sau pentru asistență în procesarea comenzilor, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a vă oferi cea mai bună experiență de cumpărături posibilă.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, scentaluxe.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina My Account , ” Ai Uitat Parola”
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Cum Cumpar?
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.
Informatii pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.